- Інтернет-магазин
- Гігієна
- Косметичні серветки
- Zewa
- Носові хусточки Zewa Deluxe Парфумерія 10 шт.
- Все про товар
- Характеристики
- Опис
- Відгуки
- Наявність в магазинах 1
- Фото
Носові хусточки Zewa Deluxe Парфумерія 10 шт.
- Косметичні серветки Zewa Deluxe Aroma Col 60шт.76 грн
- Косметичні серветки Zewa Deluxe 90 шт.77 грн
- Косметичні серветки Zewa Zoo Cube 60шт.83 грн
- Носові хусточки Zewa Softis Natural Soft 10x9 шт71 грн
- Серветки косметичні Zewa Everyday 100шт52 грн
- Серветки косметичні 3 шари Deluxe Zewa 150шт123 грн
- Серветки косметичні Zewa Softis 4 шари 80шт71 грн
Характеристики Носові хусточки Zewa Deluxe Парфумерія 10 шт.
Кількість в упаковці, шт | 10 |
Тип | Паперові |
Кількість упаковок, шт | 10 |
Кількість шарів | 3 |
Матеріал | Волокна бавовни |
Країна-виробник | Німеччина |
Габарити в упаковці (ВхШхГ), см | 4,8x10,7x26,8 |
Вага в упаковці, кг | 0,252 |
Артикул | 7322540061475 |
Штрихкод | 7322540061475 |
Відгуки та питання про Носові хусточки Zewa Deluxe Парфумерія 10 шт.
- За замовчуванням
- По даті
- За корисністю
- З фото та відео
- За рейтингом
- За кількістю відповідей
Опис Носові хусточки Zewa Deluxe Парфумерія 10 шт.
Носові хустки Zewa Deluxe 3 шари 10 шт х 10 пачок (9011111516145) – ароматизовані носові хустки Zewa Deluxe мають три шари, що робить їх вбирання ще надійнішим. Мають приємний аромат. Призначені для любителів парфумованих хусток. Лінія хусток, виконана в сучасному стильному дизайні, дасть можливість підібрати одну із стильних упаковок під ваш настрій
Zewa – це один із брендів шведської корпорації SCA (Svenska Cellulosa Aktiebolaget) – шведської целюлозно-паперової мануфактури. Назва Zewa походить від Zellstoffabrik Waldhof (Целюлозна фабрика у Вальтхофі). Під цією маркою компанія випускає туалетний папір, паперові рушники та серветки та інші види гігієнічної паперової продукції.
Основними ринками збуту є європейські країни (переважно Німеччина, Швейцарія, Австрія). Після розпаду СРСР – Компанія швидко завоювала ринки колишніх республік і стала лідером на ринку туалетного паперу, решта продукції марки користується набагато меншим попитом.