За вікном мокро та холодно? Пустун-дощик моросить по дахах, збігаючи струмочками по жолобах водостічних труб... Не варто сумувати, візьміть телефон, покличте в гості друзів. Дістаньте з полиці коробку з настільною грою Діксіт і меланхолійний настрій випарується, ніби його й не було зовсім. Хмарки на вулиці розбіжаться, калюжі висохнуть, а будинок наповниться веселим сміхом та позитивним настроєм.
Універсальність
Настільна гра Діксіт: Одісея (Dixit: Odyssey) являє собою самостійне доповнення до популярної гри Dixit (Діксіт). Ви можете використовувати його як окрему гру чи разом з "Діксіт" (Dixit) та всіма доповненнями до нього, змішуючи карти з наборів випадковим чином, чи навіть використовуючи їх разом.
Збільшена кількість гравців
Правила при грі вшістьох нічим не відрізняються від попереднього видання, просто додайте нову колоду. Ви можете навіть використовувати стандартні жетони замість карток голосування. Проте, якщо ви захочете грати в більшому складі, то окрім карт вам знадобляться нові карточки та маркери голосування. Гравці будуть визначати карту, вказуючи її номер маркером на картці для голосування. При цьому, для збільшення своїх шансів на удачу, кожен гравець може, якщо забажає, проголосувати за ще одну додаткову карту, але при цьому при підрахунку отримати менше переможних балів. Крім базових правил Діксіт: Одісея пропонує 2 нові режими спеціально для більшого числа учасників.
Режим "Діксіт для Вечірки"
При таких правилах перед тим, як хоча б поглянути на карти з ілюстраціями в своїх руках, оповідач голосно говорить що-небудь іншим гравцям. На відміну від базової гри, те, що каже оповідач, не має жодного відношення до його карт. Опісля кожен гравець, включно з оповідачем, вибирають по одній карті в своїх руках, яка, на їхню думку, найкраще ілюструє те, що сказав оповідач. Використовуючи зелений маркер, кожен гравець, включно з оповідачем, таємно проголосує за карту, яка найкраще підходить під опис оповідача. Чим більше гравців проголосували за одну і ту ж карту, тим більше балів вони отримають. Але крім цього, оповідач також таємно голосує за одну з викладених карт, цього разу за допомогою червоного маркера. Жоден з голосів, відданих цій карті, не враховуватиметься при підрахунку. Гра завершується тоді, коли кожен гравець хоч раз побуває в ролі оповідача.
Режим "Командний Діксіт"
Грати в нього можна лише при парній кількості учасників. Перед грою формуються команди з 2-х гравців, при цьому члени однієї команди повинні сидіти за столом навпроти один одного. Як і видно з назви, гравці будуть діяти командно. Вислухавши сказане опопвідачем, його партнер по команді передає оповідачу карту, яка якнайкраще відповідає його словам. Потім кожна команда вирішує, хто з них буде передавати свою карту оповідачеві (вони можуть перемовлятися, але лише в присутності інших гравців і їм заборонено показувати чи описувати карти в своїх руках). Ні оповідач, ні гравець, який передав йому карту, не можуть приймати участі в голосуванні. Голосування і підрахунок балів проходять відповідно до базових правил. Гра завершується, коли кожен гравець хоч раз побуває в ролі оповідача. Перемагає команда, яка набрала найбільше балів.
Ілюстрації та зручність
Ілюстрації до цього випуску являють собою колективну працю прекрасних художників П'єро та Марі Кардуа. Перший виконав ескізи, а Марі додала до них свої фірмові кольори. Тому, не дивлячись на стилістичну витриманість, малюнки на картах виділяються серед решти наборів. Кролики для підрахунку балів стали стійкішими, а поле зі шкалою підрахунку зручним та компактним. Крім цього, гра немовби завершує весь цикл, простір в коробці організований таким чином, щоб зручно розмістити всі попередні випуски.