Оптимізований для статичного тиску
При розробці нового P14 PWM PST особлива увага була приділена сфокусованому повітряному потоку і, отже, високому статичному тиску. Вентилятор гарантує надзвичайно ефективне охолодження навіть при підвищеному опорі повітря. Тому P14 PWM PST особливо підходить для використання на радіаторах і тепловідводах.
.jpg)
Режим 0 дБ — нульова швидкість обертання
Швидкість вентилятора можна знизити до повної зупинки за допомогою PWM. Це забезпечує безшумну роботу в режимі IDLE і водночас гарантує максимальну продуктивність при необхідності.

Більш ефективна технологія
Двигун живиться від PWM IC останнього покоління, що дозволяє новому P14 PWM PST працювати набагато ефективніше, ніж його попередники. Це дозволяє економити енергію без шкоди для продуктивності.

Максимальна тиша, мінімальна вібрація
Навіть на низьких швидкостях робочий шум нового двигуна ARCTIC ледь помітний. Завдяки синусоїдальній магнітній індукції новий двигун створює тільки близько 5% вібрації від комутації звичайного двигуна постійного струму без фільтра. Отже, завдяки стабільному і плавному крутному моменту нового двигуна нема потреби в гумових прокладках.
.jpg)
Збільшений термін служби
Температура двигуна, знижена на 10 °C, приблизно вдвічі збільшує термін служби вентилятора. Новий двигун ARCTIC має в чотири рази довший термін служби завдяки низькій температурі котушки.

Від 200 до 1700 об/хв Регулюється за допомогою PWM PST
Завдяки широкому діапазону регулювання і технології PWM Sharing Technology (PST) швидкість вентилятора P14 PWM PST можна синхронно контролювати разом з усіма іншими вентиляторами. Це дозволяє звести шум до мінімуму і гарантувати максимальну ефективність охолодження, коли це необхідно.
.jpg)
Високоякісний підшипник
Завдяки розробленій в Німеччині комбінації сплаву і мастила, тертя в підшипнику знижується, а ефективність підвищується. В результаті зменшується виділення тепла і знижується шум підшипника, що означає більш тривалий термін служби вентилятора.
.jpg)
Двостороння установка
- Виштовхування теплого повітря з корпусу.
- Засмоктування прохолодного повітря в корпус.
.jpg)