Київ
Серце всієї України!
0 800 507 800
Вам передзвонити?
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO обмін
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума

Підготовка автомобіля до зими: 7 пам'яток для водія

Дата публікації: 20.11.2020 09:01
Дата оновлення: 13.02.2024 10:42

Холоди приходять раптово. Краще зустріти їх у всеозброєнні та знати, як правильно підготувати авто до зими, ніж стати серед снігів в абсолютній безпорадності.

 подготовка авто к зиме

Нижче – 7 топових рекомендацій власникам машин як впоратися з морозами, коли холоне залізо.

Заміна гуми

Перше, що потрібно зробити, — перейти на зимову гуму. Міняти її потрібно, коли середньодобова температура впаде нижче -4℃. Але краще це зробити заздалегідь — а то доведеться стояти в чергах на шиномонтаж таких же любителів «стає на домкрат» в останню секунду.

 замена резины на зимнюю

Рекомендуємо дотримуватися трьох правил щодо вибору та встановлення гуми:

  • не слід їздити на «лисих» шинах — навіть за сухої погоди буде не хило заносити, а в ожеледь машина ковзатиме як фігурист;
  • не потрібно брати всесезонні шини — вони не витримають української зими, оскільки розраховані на країни з дуже м`якою зимою на кшталт Іспанії, Марокко чи Ізраїлю;
  • краще купувати нові шини – б/у моделі зношувалися під стиль водіння свого першого господаря.

В тему: Що краще вибрати – планшет або навігатор: 5 підказок

Перевірка акумулятора

Перевіряючи акумулятор, необхідно знати його місткість. Адже чим нижча температура за вікном, тим меншою буде реальна місткість пристрою. У «дубарі» електроліти застигають, і всі процеси всередині «великої батарейки» стають повільнішими. Коли за вікном -20℃, реальна місткість акумулятора становитиме 30-40% від номінальної.

 проверка аккумулятора автомобиля

Якщо влітку на "увімкнення" є 10 спроб (насправді їх набагато більше – все залежить від моделі авто) завести акумулятор, морозну погоду лише 3-4 спроби. Це лише приблизні цифри – у житті все залежить від потужності акумулятора, його стану та самого авто. Тому потрібно своєчасно заряджати та не тягнути із заміною, коли настав термін.

Найбільше акумулятор розряджає режим «трохи покататися і довго стояти». Тож тим, чия рутина складається з поїздок на роботу вранці та ввечері додому — восени слід заїхати на СТО. Там фахівці перевірять батарею за всіма параметрами, дадуть оцінку та рекомендації щодо користування.

Лікнеп: Як самому прошити GPS навігатор: посібник для початківців з 3 пунктів

Перевірка гальмівної системи

Через вологу демісезонну погоду та зимові ожеледиці, гальмівний шлях може збільшитися мало не вдвічі. Завдання водія – підготувати «ластівку» до цього складного часу.

 проверка тормозной системы авто

І краще робити це на СТО – майстри знають, куди і як правильно натиснути. Тестуючи систему, вони мають зробити таке.

  1. Перевірити гальмівну рідину на наявність вологи (оскільки спочатку вона вбирає в себе вологу з повітря). Оскільки вода при морозах перетворюється на лід, у результаті системою бігтиме крижана каша. Перевірити це можна за допомогою простого китайського тестера або «на око», якщо рідина в бачку каламутна і з розлученнями.
  2. Перевірити на СТО системи ABS, ESP, ASD, ASC+T тощо. Якщо запаси рідини сильно падають, потрібно міняти колодки.
  3. Вивчити циліндри. Якщо на них є гальмівна рідина – стареньких здати в брухт.
  4. Гальмівні диски повинні бути рівними без потемнінь.
  5. Перевірити паркувальне гальмо на СТО. Якщо він виявиться не готовий до холодів, паркування може закінчитися плачевно.

Читайте: Які бувають автомобільні відеореєстратори + 7 критеріїв вибору

Перевірка обігрівача

Займаючись утепленням, необхідно пам`ятати про системи обігріву скла. Іноді через погане прогрівання та різниці температур воно може тріснути. Тому фахівці рекомендують не гріти скло надто довго.

Слід пам`ятати про незамерзайку та заміну двірників. Власникам старих авто рекомендується відривати їх від скла на ніч. В авто 2010 року і молодше, як правило, є підігрів лобового скла — щоб двірники не наглухо примерзали до «обличчя» авто.

Контроль палива

Взимку потрібно тримати паливний бак наповненим. Причина прозаїчна – тоді не намерзає конденсат, який може потрапити до системи.

 контроль топлива авто

Інші правила з експлуатації рідин зібрані у таблиці нижче:

Рекомендація
Чим допоможе
Слід переконатися у відсутності вологи у паливному баку. Якщо паливо буде з вологою, воно замерзне та авто не заведеться.
У сучасних авто видалити воду з паливного бака можна тільки на СТО. Власники старих авто (випущених у XX столітті) можуть відкрити зливну пробку, що схована позаду паливного бака.
Профілактика від появи зайвої вологи підтримувати стан «повного бака» (особливо у вологу погоду).
Подбати заздалегідь про покупку антифризу Тоді паливо не заледеніє навіть при великих заморозках, а стінки двигуна не розірвуться від морозів та перепадів температури
(марка антифризу залежить від авто, типу палива, гаманця власника)
Власникам старих авто бажано залити в паливо присадку (яку саме підкажуть фахівці СТО) Вона видалить вологу та очистить паливну систему від бруду та корозії.
Кожної осені перевіряти стан ременя генератора. Від нього залежить зарядка акумулятора та загальна робота всього електрообладнання в машині
Для цього потрібно докласти зусилля 10 кгс (кілограм-сил) на ділянці між шківом коленвала та генератора.
В ідеалі, ремінь повинен прогнути на 1 см. Якщо натяг відрізняється, то потрібно підтягнути або відпустити ремінь. Знову ж таки — краще довіритися фахівцям на СТО

Підготовка кузова

З осені кузов піддається випробуванням. Серед популярних "шкідників" корпусу можна виділити:

  • перепади температур,
  • дощ,
  • сніг,
  • бруд,
  • сольовий розчин проти ожеледиці.

Важливо регулярно чистити дно, про яке забувають при звичайному митті авто. Його потрібно чистити спеціальними миючими для авто та змивати прохолодною водою, щоб прибрати залишки бруду, які можуть забитися у дрібні деталі.

Гарячу воду краще не використовувати – інакше з`явиться іржа, погіршиться якість полірування, машина почне псуватися зсередини. У результаті поломки стануть звичною справою і доведеться часто їздити на СТО.

Після миття потрібно обробити корпус антикорозійними матеріалами, щоб волога та реагенти якнайменше роз`їдали метал у холодну пору року. Бюджетні варіанти – віск або мастика. Більш вимогливі водії можуть користуватися спеціальними сумішами та гелями.

У доповнення: Екшн-камера або відеореєстратор: 10 переваг та недоліків використання обох приладів

Набір для екстрених ситуацій

 набор для экстренных ситуаций

Підготовляючи автомобіль до зими, потрібно зібрати «Набір для НП»:

  1. Невеликий мішок піску (до 5 кг).
  2. Антифриз.
  3. Рідина-антизледенник для скла.
  4. Скребки та щітки.
  5. Лопата (складна).
  6. Міцний буксирувальний трос.
  7. Аварійний знак.
  8. Додаткові аптечки.
  9. Пускові дроти (необов`язково).
  10. Ланцюги протиковзання (необов`язково).
  11. Прикурювач (пускозарядні пристрої).
  12. Вогнегасник.

Власникам авто на дизелі слід готувати про запас належну кількість антигелю (від 3-5 літрів та більше). Це – спеціальний антифриз для солярки, завдяки якому вона не замерзне за холодів. Його потрібно додавати при кожній заправці, оскільки він не «розморозить» паливо, що вже перемерзло. Але переборщувати теж не варто – він погіршує займистість та змащувальні здібності дизеля.

Корисні поради щодо експлуатації чотириколісного «друга» допоможуть авто пережити зимову негоду: від неприємної сльоти до сильних морозів. Бережіть "ластівку" в цей період – і вона відплатить десятками років правильної служби!

На замітку: Використовувати ноутбук як GPS навігатор: 5 підказок на допомогу

Коментарі
Залиште коментар