Київ
Серце всієї України!
0 800 507 800
Вам передзвонити?
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO обмін
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума

Моноколесо: 7 складових пристрою і принцип роботи

Дата публікації: 27.09.2018 18:40
Дата оновлення: 27.09.2018 18:40

Як не залежати від громадського транспорту, залишаючись мобільним і вільним у виборі маршрутів пересування? Купити моноколесо! Наприклад, Ninebot by Segway One S2. З боку такий транспорт виглядає небезпечним і нестійким – здається, потрібно докладати неймовірних зусиль, щоб зберігати рівновагу і не впасти з уніциклі. Насправді, конструкція моноколеса розрахована на безпечну і приємну поїздку, просто потрібно розуміти принцип роботи пристрою і придбати деякі навички. І тоді можна не тільки котити по вулицях, а й виїжджати на грунтові і трав'яні покриття, отримуючи насолоду від неквапливої поїздки.

моноколесо Ninebot by Segway One S2

Для багатьох такий вид транспорту – відмінна альтернатива завантаженим автобусам і трамваям при поїздці на роботу. Крім цього, уніцикл працює без викиду в атмосферу шкідливих парів, легко переноситься і займає зовсім небагато місця в офісному приміщенні. Познайомитися з принципом роботи і пристроєм моноколеса можна на прикладі NineBot by Segway One E +.

Корисна інформація: Як вибрати моноколесо: 10 ключових параметрів

Корпус

Корпус моноцикла, що складається з двох частин, виготовляється з високоякісних матеріалів, міцних і не схильних до деформацій . моделіNinebot by Segway One E + надано футуристичний дизайн, підкреслений кругової підсвічуванням. Колір пластика може бути білим або чорним, обидва варіанти виглядають стильно і сучасно.

Деякі виробники застосовують для моноколес прозорий корпус або декорують його колірними накладками. За його користувачів, більш практичним корпус з матового пластика – на ньому не так видно подряпини і потертості, як на глянцевому. Знизу корпусу вмонтовані розкладні підніжки з нековзкого матеріалу. В неробочому стані підніжки утапліваются в бічні стінки.

Багато моделей оснащують підніжки маленькими висувними колесами. З таким пристосуванням простіше навчиться їздити на уніциклі, а якщо є страх втратити рівновагу, то їх можна використовувати під час їзди постійно.

В Ninebot by Segway One E + корпус практично повністю прикриває колесо, що оберігає його від попадання всередину бруду і дрібних каменів.

Корпус моноколеса Ninebot by Segway One E+

Цікаво прочитати: виробників моноколёс: 6 кращих виробників

Наявність освітлення і ходових вогнів

Не кожна модель оснащена підсвічуванням, але в One E + вона є. Круговий розташування освітлення синього кольору не тільки прикрашає дизайн моделі, а й забезпечує підсвічування дороги в темний час і служить елементом нічного оповіщення перехожих та автомобілістів.

Використовувати уніцикл без освітлювальних сигналів може бути небезпечно, особливо для підлітків, які не надають уваги реальних небезпек на дорогах. Незважаючи на те, що швидкість моноколеса невисока, але вночі, в неосвітлених місцях, водіям важко ідентифікувати людину на уніциклі і прийняти правильне рішення по швидкісному режиму обгону або інших маневрів. До речі, оснастити свою модель пізнавальної підсвічуванням нескладно – можна купити кольорові led стрічки і наклеїти їх по контуру колеса.

Подсветка моноколеса

Накладки на корпус

Щоб уникнути пошкоджень ніг з обох сторін, у верхній частині колеса прироблені гумові або силіконові пом'якшувальні тертя вставки. Вони забезпечують комфортну їзду – якщо під час повороту нога стикається з корпусом, м'які накладки не дають травмувати або забити кісточки на ногах.

Крім захисної функції, накладки виконують роль декоративних елементів вони роблять модель більш яскравою і привабливою. Накладки присутні не в кожній моделі, тому перед покупкою краще придивитися до моноколесу і переконатися в їх наявності.

Ручка і панель керування моноколесом

Від конструкції ручки залежить зручність перенесення важкого моноколеса. У моделі Ninebot by Segway One E + ручка виглядає як стильне і ергономічне продовження корпусу – подовжена рукоятка, що повторює обриси колеса. Навіть вага моделі (14,2 кг), не здається дуже важким для підйому і перенесення з такою конструкцією ручки.

Кожен розробник моноколес придумує власний дизайн ручки. Деякі з них досить зручні, з іншими нести уніцикл дискомфортно і важко. При ознайомленні з сподобалася моделлю завжди слід потримати апарат на вазі і трохи походити з ним, оцінюючи зручність транспортування.

Зазвичай під ручкою розташовується панель керування уніциклі. Стандартно вона включає в себе такі елементи:

  • Кнопку увімкнення уніциклі;
  • Екран з даними заряду акумулятора;
  • Вставка для підключення зарядного пристрою;
  • Включення підсвічування.

Ручка моноколеса

Цікаво: для деяких моделей можна придбати додаткові аксесуари (наприклад, телескопічну ручку, як на фото вище або підставку для парковки).

Акумуляторна батарея

Елемент, від якого залежить дальність і швидкість поїздки на моноциклі – акумуляторна батарея. Чим більше ємність акумулятора, тим більший шлях можна виконати без дозарядки батареї. Наприклад, Ninebot by Segway One E + оснастили здвоєною батареєю із загальною ємністю 320 Вч. Її вистачає на 30 км шляху, а заряджається вона всього за три години.

хто постійно використовує уніцикл для поїздок на роботу або щоденних прогулянок, потрібно просто ставити свій апарат на ніч на зарядку, як смартфон. Так як акумуляторний блок приєднаний до індикатора заряду на панелі керування, завжди є можливість подивитися ступінь зарядки.

Хоча більша ємність акумулятора передбачає більшу вагу, тут на батареї економити не варто. Купивши колесо з малоемкостним акумулятором, доведеться весь час розраховувати свої недовгі поїздки і ризикувати залишитися з розрядженим девайсом на півдорозі до будинку або роботи. Якщо така неприємність в дорозі сталася, то завжди можна скористатися зовнішнім акумулятором, купленим додатково. Він приєднується до гнізда для зарядки і передає свій заряд батареї.

Застосовувані в моноколесе батареї відрізняються добре переноситься низьких температур. Зберігають уніциклі з акумуляторами, зарядженими на 60% і при температурі 20-25 градусів. Різкі температурні зміни шкідливі для акумуляторів, як і підвищена вологість.

Електромотор

Найбільш потужними вважаються уніциклі з електромотором в 1000 і більше Вт. Середній показник для нормального ходу вважається 500 Вт, саме такий двигун встановлений в Ninebot by Segway One E +.

Пристрій двигуна моноколеса стандартне: по периметру всередині колеса і на зовнішній стороні розташовуються електромагніти. Під дією електромагнітної індукції наводиться в дію ротор двигуна і запускає моноколесо. Так як двигун вбудований безпосередньо в колесо моноцикла, корпус апарату виглядає акуратно і має гарну аеродинамікою.

Додаток

Контролювати свій апарат можна за допомогою додатків, розроблених для iOS і Android. Тут доступні такі функції:

  1. Швидкісний режим поїздки;
  2. Відстань (як загальне, так і з моменту останнього підключення);
  3. Інформаційні дані по моделі моноколеса;
  4. Ступінь заряду і ємність акумулятора;
  5. Діагностика апарату;
  6. Попередження про пошкодження;
  7. Протиугінний контроль;
  8. Спілкування та обмін інформацією в соціальних мережах.

Працювати з додатком нескладно. Скачана на телефон, програма при відкриванні швидко синхронізується з уніциклі і видає реєстраційні дані, марку і модель обраного моноколеса. Вся інша робота ведеться через смартфон – задаються режими поїздки, регулюється освітлення, подається звуковий сигнал.

Приложения для моноколеса

Як працює моноколесо ( гіроскоп)

Уніцикл обладнаний безліччю різноманітних датчиків, основними з них є гіроскопи. Саме вони утримують моноколесо в вертикальному стані і реагують на положення тіла водія. Якщо їздець занадто сильно відхиляється назад або вперед, то система гіроскопів повертає нахил колеса в протилежну сторону.

При нахилі тулуба вперед водій надає більше зусиль передньої частини педалей, і уніцикл набирає швидкість. Відкинувшись назад і посиливши тиск на задню частину підніжки, водій уповільнює хід моноколеса. Таким чином, гіроскопи фіксують зміну центра ваги, запускають електромагнітне поле, поєднуючи полюса магнітів (Однакові полюса – рух вперед, різні – назад). Повертають колесо нахилами корпусу в сторону. Чим різкіше і сильніше буде нахил, тим різкіше буде здійснений поворот.

При контрольованому гіроскопами русі вперед-назад водієві залишається тримати рівновагу при бічному заваліваніі. Таке ж уміння і навички потрібно при їзді на велосипеді.

Починати навчання і відчути роботу гіроскопічною системи слід не поспішаючи, поступово промацуючи додаток зусилля на педалі спочатку однією ногою, запам'ятовуючи руху і ступінь натиснення, потім двома. Стаючи на колесо обома ногами, краще мати поруч підтримку або робити це біля стіни, за яку можна дотримуватися.

Унікальність цього засобу пересування полягає в конструктивних особливостях, покликаних забезпечити безпеку водія. При занадто небезпечний рівень нахилу тіла гіроскопи миттєво фіксують ситуацію, даючи команду електромотору колеса прискорити хід, під'їжджаючи під людини і не даючи йому впасти. У будь-якому випадку, під час навчання краще набувати навичок утримання рівноваги на невеликих швидкостях і не нехтувати захисними накладками і шоломом.

Как управлять моноколесом

Цікаво: Гіроборд або моноколесо: 6 відмінностей, які впливають на вибір

Майбутнє – за індивідуальним електротранспортом

Електровелоіспеди, уніциклі і гіроскутери давно не вважаються дивиною і все частіше з'являються на вулицях і в паркових зонах. Це не дивно – вони не тільки безпечні для екології, а й замінюють громадський транспорт, дарують мобільність і комфорт пересування. Кілька днів навчання на моноколесе – і можна їхати по місту, слухаючи музику і насолоджуючись свободою.

Головне – правильно підібрати пристрій, вивчити при покупці ключові характеристики і параметри уніциклі. Подивитися показники описаної моделі можна в таблиці нижче:

Характеристики
Ninebot by Segway One E +
Потужність, Вт 500
Швидкість максимальна, км/год 22
Вага, кг 14,2
Діяльність, км 25-30
Час зарядки, хв 180
Колеса, дюйм 16
Вантажопідйомність, кг 120

Коментарі
Залиште коментар