Покупці зберегли понад 5 млн гривень на акційні пропозиції вMOYO. Такі дані наводять аналітики компанії за результатами розпродажі, яка проходила на сайті і в роздрібних магазинах мережі в період з 15 по 26 листопада.
У цьому році найбільшим попитом в період розпродажу користувалися телевізори і смартфони. Примітно, що більш затребуваними були телефони вартістю до 10 тис. Грн., А телевізори купувалися, в основному, за 15-20 тис. Грн. Високі знижки на ігрову приставкуPlayStation 4, а такожаксесуариігридо неї, вивели продукцію Sony в Топ самих затребуваних товарів «чорної п'ятниці».
Ще однією популярною категорією товарів «чорної п'ятниці» цього року стали ноутбуки. При цьому попит мали як «бюджетні» моделі вартістю до 10 тис. Грн., Так і представники високого цінового сегмента, оскільки на них знижки були особливо відчутні.
В MOYO вказують, що в період розпродажу покупці щодня робили в середньому на 50% більше покупок, ніж в звичайний день. Тоді як в саму «чорну п'ятницю» цей показник виріс на 150%.
Як зробити резервну копію на iPhone: 5 порад і рекомендацій
Як правильно налаштувати повідомлення в iOS 12: покрокова інструкція із 3 пунктів
Коментарі
Залиште коментар