Ваше місто: Київ

044 290 90 45 Вам передзвонити?

  • Блог
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
0
Кошик
Ласкаво просимо в
Світ MOYO!
Світлана
Менеджер проектів клієнтського досвіду

Чого ти очікувала, коли прийшла в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Я шукала постійне місце роботи, стабільну зарплату та хороший колектив. В MOYO я знайшла те, що хотіла. Завдяки цьому було приємно й легко працювати, я викладалася на 100%. В результаті старання не залишилися непоміченими й мені запропонували підвищення.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть розвиватися й рости в MOYO?

Секрет один – добре робити свою роботу. Головне – любити те, що ти робиш і отримувати хоча б мінімальне задоволення від процесу.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

Труднощі можуть бути тільки в нестачі досвіду, а досвід – справа наживна. Головне – не відмовлятися від своїх цілей та не опускати руки перед перешкодами. Я завжди пам'ятаю, що все погане закінчується, а за чорною смугою обов'язково буде біла. Так що нема чого тупцювати на чорній смузі – треба вставати і йти вперед.

Твій улюблений афоризм.

«Коли-небудь, потім» – це найнебезпечніша хвороба, яка може поховати ваші мрії.

Продовж, будь ласка, фразу «світ MOYO – це ...».

Світ MOYO – це моя друга сім'я.

Марина
Менеджер проектів Lenovo/клієнтського досвіду

Чого ти очікувала, коли прийшла в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Як і багато хто з моїх колег, я починала свій шлях як продавець роздрібного магазину. Зазвичай, люди не будують довгострокові плани щодо місця роботи, тому якихось захмарних очікувань у мене не було. Безумовно приємно, що вже дев'ять років я є частиною чудової команди, в якій абсолютно реально вирости зі звичайного продавця до керівника відділу.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть розвиватися й рости в MOYO?

Працювати, працювати й ще раз працювати. Працьовитість та націленість на результат завжди дають свої плоди. Той, хто віддається своїй справі повністю, ніколи не залишиться непоміченим. Якщо любиш те, чим займаєшся, ти будеш розвиватися в будь-якому випадку: дізнаватися нову інформацію, взаємодіяти з колегами для досягнення загальних цілей, генерувати ідеї.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху кар'єрними сходами? Як їх подолати?

Для людини, яка хоче рости й розвиватися не тільки як фахівець, але і як особистість, не буває труднощів і перешкод. У кожної посади є свої плюси й мінуси, проте в першу чергу вони дають неоціненний досвід, який формує у нас професійні навички і якості. Тому кожному новачку слід пам'ятати про те, що спочатку завжди складно, а в підсумку ви отримаєте набагато більше, ніж платню за виконану роботу.

Твій улюблений афоризм.

Зміни, що відбуваються в нашому житті, є наслідком нашого вибору та наших рішень.

Продовж, будь ласка, фразу «світ MOYO – це ...».

Світ MOYO – це ціла історія, в якої є свої цінності, своя ідеологія і приголомшлива команда людей. Це світ, де особистість переважає над натовпом й кожен може знайти місце для себе.

Дарина

Начальник сервісного відділу

Чого ти очікувала, коли прийшла в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Очікувала, як і більшість, стабільності, і на великий подив, я її тут і знайшла. Разом зі стабільністю прийшли досвід і дружній колектив, що часом полегшує навіть найнестандартніші ситуації. Все починалося з продавця-консультанта, де з кожним днем ставало дедалі цікавіше пізнавати світ техніки.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть рости і розвиватися в MOYO?

Будьте індивідуальними, завжди дивіться на ситуацію з різних сторін, не бійтеся ставити питання і цікавитися тією інформацією, якою ви ще не володієте.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

Труднощів може бути багато, але важливо завжди, при будь-яких обставинах, залишатися людиною.

Твій улюблений афоризм.

Немає нічого неможливого.

Продовж, будь ласка, фразу «для мене MOYO- це ...».

MOYO – це одна велика родина, де всі один за одного

Роман
Заступник керівника групи аналітики комп'ютерних комунікацій

Чого ти очікував, коли прийшов в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Очікував отримати надійну роботу, яка дозволить паралельно вчитися на ІТ-спеціаліста, без довгострокових планів. Починав як продавець магазину та навіть уявити не міг, що знайду в MOYO свій шлях як ІТ-спеціаліст. Тепер я тут і працюю, і навчаюсь!

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть рости й розвиватися в MOYO?

Головне – це мати мету та чітко бачити свій шлях до неї. Також дуже важливо любити свою роботу, тоді вона буде приносити задоволення.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

Як і в житті, труднощі траплятимуться на кожному етапі. Ніколи не треба здаватися. У будь-якої, навіть найскладнішої, задачі є своє рішення – треба лише проявити наполегливість та не опускати руки.

Твій улюблений афоризм.

“Людина, якою вам судилося стати – це тільки та людина, якою ви самі вирішите стати” і ще один: “Якщо немає вітру – беріться за весла”.

Продовж, будь ласка, фразу «для мене MOYO – це ...».

Джерело натхнення та енергії. Ідея, що надає майже нескінченний набір можливостей.

Тетяна
Фахівець з постачання

Чого ти очікувала, коли прийшла в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Кар’єра розпочалася з пошуку офіційної роботи, яка допомогла б стати фінансово незалежною від рідних. Водночас хотілося вийти з тіні сірих працевлаштувань та перейти на білу сторону.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть рости й розвиватися в MOYO?

Наполегливо працювати. З часом все обов’язково вийде — головне старатися і докладати максимум зусиль.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

На початку завжди важко і незрозуміло. Повертаючись до минулого питання – потрібно наполегливо працювати.

Продовж, будь ласка, Фразу «Для мене MOYO- це ...».

MOYO- це надійно, офіційно.

Роман
Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

Чого ти очікував, коли прийшов в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Вперше про нашу мережу дізнався ще у ролі клієнта. Це трапилось у 2017 році, гуляючи по ТРЦ Dream Town, мені терміново знадобився стаціонарний ПК з доступом до інтернету — і я зайшов у перший магазин, що трапився мені на шляху, в MOYO. З порогу помітив нестандартний та дуже дружній підхід до відвідувача, саме цим мережа мене і вразила. Тому як тільки побачив вакансію «Менеджера з навчання» від MOYO, ні хвилини не роздумуючи, одразу надіслав свої дані.

І все, я тут

Прийшовши в MOYO, одразу відзначив, що це не зовсім робота, в звичному розумінні цього слова. MOYO — це велика сім’я, яка ніколи не залишить тебе наодинці з проблемою. Сім’я, яка виховує та розвиває вміння працювати в команді заради досягнення спільних цілей та результатів.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть рости й розвиватися в MOYO?

Секрет успіху дуже простий. З нього починаю кожне навчання, яке проводжу для торгового персоналу: «Обслуговуйте клієнта так, як би ви хотіли, щоб обслуговували Вас».

Це стосується і роботи в бек-офісі. Працюй, спілкуйся з колегами так, як би ти хотів, щоб працювали чи спілкувались з тобою. Кожну справу виконуй з думкою, що це твоя компанія, а від якості виконання завдань залежить успіх усієї мережі. З таким підходом ви досягнете всього чого бажаєте.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

Ми живемо в світі, де все дуже швидко змінюється і для того, щоб завжди бути в тренді, необхідно постійно розвиватися та ніколи не зупинятися на досягнутому.

Основна помилка в кар’єрі новачка — це відсутність саморозвитку. Ніколи не зупиняйтесь і створіть собі правило: день пройшов дарма, якщо я сьогодні нічого нового не дізнався.

Твій улюблений афоризм.

«Думати – ось найважча робота, і тому мало хто за неї береться», Генрі Форд.

Продовж, будь ласка, фразу «для мене MOYO – це ...».

МОЯ сім'я

В'ячеслав
Менеджер з навчання персоналу

Чого ти очікував, коли прийшов в MOYO? Як почалася твоя кар'єра?

Я шукав місце, де була б можливість випробовувати новинки техніки. В MOYO доступ до всіх новинок ти отримуєш одним з перших. Окрім того, я мав можливість відвідувати тренінги таких всесвітньо відомих брендів як Samsung, Sony, LG, HP, Canon, Epson, Apple, DJI. Коли мої інтереси вийшли за межі продажів, я шукав можливість реалізації себе як фахівця з навчання співробітників компанії.

Повне інтерв'ю

Поділися секретом успіху. Що ти порадиш співробітникам, які хочуть рости й розвиватися в MOYO?

Немає жодних секретів: роби те, що тобі подобається, допомагай знайти кожному своє, цікався чимось новим; у цьому світі важлива кожна дрібниця.

Які труднощі можуть чекати новачка на шляху його кар'єрного зростання? Як їх подолати?

Труднощі були і будуть, але долаючи їх – отримуєш задоволення і величезний досвід, який більше ніде не надбаєш. Щодня ти працюєш з величезним інтересом, а коли застосовуєш свій досвід по життю – для тебе вже існує жодних перешкод.

Твій улюблений афоризм.

Неможливо – це лише гучне слово, за яким ховаються маленькі люди. Їм простіше жити в звичному світі, ніж знайти в собі сили його змінити. Неможливо – це не факт, це тільки думка. Неможливо – це не вирок, це виклик! Неможливо – це шанс перевірити себе. Неможливо – це не назавжди. Неможливе Можливо!

Продовж, будь ласка, фразу «для мене MOYO - це ...».

MOYO – це світ, де кожна мрія може стати твоєю.

Обучение
Асортимент MOYO: 

Кожному співробітнику MOYO доступні навчальні програми, завдяки яким продавці MOYO - найкращі з найкращих, а наші Клієнти найщасливіші!

Світ MOYO
Інтерактивна навчальна програма, завдяки якій ти отримаєш відповіді на запитання:

  • Що таке комплексне рішення?
  • Чому MOYO - це найкраща компанія на ринку?
  • Чому у MOYO немає конкурентів?
  • Як навчитися вчитися?

  • Як стати успішним і популярним?

MOYO Експерт
Комплекс інтерактивних тренінгів для розвитку і вдосконалення професійних навичок.

Навчання від виробників техніки.

  • Інновації
  • Асортимент і сервіси
  • Особливості експлуатації
  •  

Тренінги підвищення кваліфікації.

  • Нові інструменти
  • Нові методи
  • Нові підходи

Персональний тренер.

  • Індивідуальний підхід, робота з продавцем в залі.