Київ
Місце для столичних штучок!
0 800 507 800
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик

Повернення/обмін товару

З MOYO обміняти або повернути — легко
 
Протягом 14 днів, якщо:
  • Товар не має слідів експлуатації;
  • Збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих;
  • Є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • Є заводські пломби, захисні плівки на товар.
Щоб обміняти або повернути товар, візьми з собою:
У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде
  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну) ;
  • Гарантійний талон;
  • Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок);
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу: паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
На період карантину
  1. Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
  2. У разі відсутності можливості повернення товару через службу доставки, просимо подати заявку на повернення через кол-центр MOYO за номером 0 800 507 800.

    У такому випадку знімаються обмеження на повернення товару в період 14 днів після покупки. Повернути товар можна по закінченню карантину в будь-якому магазині MOYO.
 
Зверніть увагу

У разі відсутності роздрібного магазину MOYO в вашому місті, звертайтеся за номером гарячої лінії 044 290 39 45.

Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».

Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та відправивши її нам.

Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на refund@moyo.ua.

Є питання?

Якщо у вас є питання – напишіть нам. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.