Київ
0 800 507 800
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик

MOYO для бізнесу

Вигідні пропозиції для наших партнерів.
Надійно, коли MOYO
MOYO – українська мультибрендова мережа магазинів побутової техніки та електроніки.
Перший магазин відкрився в 2009 році, і наразі мережа налічує 42 модернізовані магазини у 20 містах України.
Серед асортименту MOYO - понад 40 000 товарів, а інтернет-магазин здатний обробляти до 10 000 замовлень в день.
Комфортно, коли MOYO
Особливі умови співпраці для наших бізнес-партнерів
MOYO CLUB special edition
Швидка доставка замовлень
Спеціальні послуги та сервіси
Персональний менеджер

MOYO CLUB special edition

  • З кожної покупки в MOYO співробітник компанії-партнера отримує від 1% до 5% кешбеку на бонусний рахунок;
  • Щомісячні акції;
  • Спеціальні умови доставки;
  • Покращені умови Trade-in;
  • Подарункові купони.

Швидка доставка замовлень

Київ
сьогодні
Україна
завтра
За домовленістю, доставимо одночасно чи послідовно одразу в декілька міст та магазинів/офісів компанії-партнера.
Для отримання замовлення знадобится печатка організації або доручення, а також документ, що посвідчує особу (паспорт/ID-картка).
Для постійних клієнтів доставка по Києву і в будь-яке відділення Нової Пошти – безкоштовна.
Важливо!
Для великогабаритного товару можлива тільки адресна доставка.
Завжди можна забрати замовлення у зручному магазині МОYО.
Адреси магазинів та режим роботи тут або ж за номером 0 800 507 800.
Важливо!
Забрати товар з магазину можливо після оплати та підтвердження менеджера або співробітника магазину.

Спеціальні послуги та сервіси

  • Цілодобова підтримка – телефонуйте нам у будь-який час доби (0 800 507 800) та отримайте необхідну консультацію;
  • Зручний документообіг – миттєво надсилаємо рахунок після підтвердження замовлення, усі документи можна отримати будь-яким зручним способом;
  • Гарантійне і негарантійне обслуговування;
  • Індивідуальне ціноутворення на товари і послуги;
  • Інтеграція (установка та підключення) нового обладнання;
  • Післяплата для постійних клієнтів – відстрочка платежу до 30 днів;
  • Можливість укласти договір як на разову покупку, так і на покупки протягом року.

Онлайн-запит документів

Персональний менеджер

Забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Саме тому з кожним бізнес-партнером працює персональний менеджер, який чітко знає всі потреби і орієнтується у запитах клієнта.
Переваги такого підходу:
Не потрібно щоразу дублювати інформацію та перераховувати деталі;
Вирішити будь-яке питання легко та швидко - буквально в “1 клік”.
Наші персональні менеджери
Гусейн-Заде Олександр
керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7044
Науменко Юлія
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7029
Каплуновський Євгеній
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7192
Щекіна Ольга
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7132
Бережецький Олександр
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7298
Матвієвська Лариса
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
вн. номер: 7186
Контакти відділу менеджерів

Як почати співпрацю

На електронну пошту покупця надсилається рахунок-фактура з платіжними реквізитами нашого магазину.
Термін дії рахунку-фактури - 3 календарних дні. Всі ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ.

При першому оформленні замовлення юридичній особі або ФОП-у знадобляться:

  • Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
  • Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
  • Свідоцтво реєстрації підприємства (ФОП);
  • Контактний номер телефону організації.

Надходження грошових коштів

Ми бачимо надходження коштів від покупців у будні двічі на день:
о 15:00 - оплати за поточний день;
о 09:00 - за попередній банківський день, оплачені після 15:00.
Згідно з цим, ми і відвантажуємо товари для доставки та оформлюємо відповідні документи.

Повернення та обмін товару

Обмін і повернення товару здійснюється за домовленістю і відповідно до чинного законодавства України - zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.

Для обміну чи повернення негабаритного товару необхідно звернутися в роздрібний магазин.
Якщо у вашому місті немає магазину MOYO, просто напишіть нам на sales@moyo.ua або ж зателефонуйте 0 800 507 800.
Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюємо через службу доставки «Нова Пошта».

Необхідні документи для повернення та обміну:

  • Товар в повній комплектації та без слідів використання;
  • Гарантійний талон;
  • Накладна на повернення;
  • Видаткова накладна;
  • Заява про повернення коштів на фірмовому бланку організації.
  • Фірмовий бланк організації
MOYO – це простір крутих можливостей, де купувати легко і просто
Просто зв'яжіться з нами і ми підберемо для вас найкращі умови.