Характеристики Ігрова миша STEELSERIES Rival 500 (62051)
Основні характеристики
Модель | Rival 500 |
Тип підключення | USB |
Тип сенсора | Оптичний |
Підключення | Дротове |
Оптичний датчик | PMW3360 |
Роздільна здатність сенсора, DPI | Більше 3200 |
Частота опросу | 1000 Гц |
Максимальне прискорення | 50G |
Ресурс клавіш | 20000000 |
Ергономіка | Для правші |
Розмір миші | Велика |
Підсвічування | Так |
Колір | Чорний |
Колір (основний) | Чорний |
Тип кабелю | Позолочений |
Довжина кабелю, м | 2 |
Живлення | USB |
Матеріал | Пластик |
Функції та можливості | Безшумна |
Комплектація (можливі зміни в різних поставках) | Документація, Миша |
Гарантія, міс. | 24 |
Висота, мм | 43 |
Глибина, мм | 78 |
Ширина, мм | 119 |
Вага, грам | 130 |
Габарити в упаковці (ВхШхГ), см | 5x14x20 |
Вага в упаковці, кг | 1,5 |
Артикул | 62051 |
Штрихкод | 813810018918 |
Показати всі характеристики
Відгуки та питання про Ігрова миша STEELSERIES Rival 500 (62051)
- За замовчуванням
- По даті
- За корисністю
- За кількістю відповідей
Опис Ігрова миша STEELSERIES Rival 500 (62051)
Rival 500 - це перша 15-кнопкова миша для ігор жанрів MOBA/MMO, розроблена з урахуванням природних рухів вашої руки. Нове розташування кнопок Rival 500 є першою мишею, що враховує обриси великого пальця. Це абсолютно новий рівень гри. Розташування Ми розмістили кнопки Rival 500 так, щоб вони відповідали природним рухам великого пальця. Всі кнопки легко натискаються обертовим рухом. перемикачі Дві нижні кнопки натискаються простим рухом великого пальця. Ми хочемо надати вам кнопки з найшвидшим відгуком. Без номерний сітки Попрощайтеся з застарілим набором з 12 кнопок як з кнопковим мобільним телефоном-цеглою 2002 року. Нове розташування допомагає інтуїтивно знаходити кнопки і легше потрапляти по них. тактильні оповіщення Все оповіщення абсолютно різні. У вашому розпорядженні вибір ігрових подій, які запускають тактильні оповіщення, а також настройка цих сповіщень. Здоров'я, патрони, мана, негативні впливи, попадання в голову і знерухомлення - все це може задіяти оповіщення в миші. Наприклад, як тільки вас знерухомили, починається оповіщення і закінчується після закінчення ефекту. персоналізація Налаштуйте режими і тривалість вібрації. Нехай миша б'ється як серце при низькому рівні здоров'я в грі і дрібно тремтить, вітаючи вас з успіхом. Виберіть з широкого набору режимів: коротка і довга тремтіння, швидке і повільне биття, сумний тромбон, подвійне клацання, потрійне клацання і інші - можливості нескінченні. нульова віддача Тактильні оповіщення виходять з середини миші, щоб ви могли їх відчути долонею. Таким чином, сповіщення не будуть зміщувати миша вправо-вліво і не вплинуть на її руху, зберігаючи точність прицілювання.