Бензинова газонокосарка «Stiga Collector 53 SB» відноситься до класу напівпрофесійних і здатна впоратися з ділянками малої та середньої площі. Зручність роботи та відмінний результат обумовлений продуманим дизайном конструкції та її технічними характеристиками.
Дизайн
Обтічний корпус газонокосарки виконаний з міцної сталі з порошковим покриттям. Таке покриття забезпечує добрий захист виробу від випадкових пошкоджень. Пластиковий травозбірник при об'ємі 55 л має невеликі габарити, тому він під час роботи абсолютно не заважає. Також варто відзначити невеликі габарити газонокосарки, що для бензинових моделей досить рідкісне явище.
Органи керування двигуном розташовані на зручній ручці, яка для зручності вигнута зверху. Регулювання її за висотою здійснюється без проблем за допомогою спеціальних фіксаторів. При зберіганні та перевезенні ручка просто складається.
Функціональність
Силовим агрегатом у даній моделі виступає чотиритактний бензиновий двигун від виробника Briggs & Stratton моделі 625 series XVS. При своїй потужності 3,68 кВт (5 л.с.) та частотою обертання 3060 об/хв цей двигун має робочий об'єм лише 190 куб. див. це робить його досить економічним і при об'ємі паливного бака в 1 л забезпечує тривалий термін автономної експлуатації. Привід від двигуна подається на задні колеса, що робить газонокосарку самохідною, а також спрощує керування нею.
При стрижці газону скошена трава подається в травозбірник. Якщо його не підключати, то трава укладатиметься ззаду безпосередньо на газон. Висота скошування регулюється одним важелем у межах 30-67 мм. При цьому зафіксована вона може бути у п'яти положеннях. Ширина деки складає 53 см, а ширина стрижки при одному проході – 51 см, що дозволяє витрачати менше часу на обробку газону по краях та навколо перешкод.
Вивод
Цю модель газонокосарки оцінять ті, для кого важлива автономність роботи і висока продуктивність при обробці ділянок досить великої площі.
Ключові характеристики:
- Передбачена можливість контролю оборотів двигуна;
- Є захист від перегрівання та система легкого пуску;
- Рифлені колеса встановлені на шарикопідшипники, а для покращення прохідності діаметр задніх збільшений.