Киев
Сердце всей Украины!
0 800 507 800
Вам перезвонить?
  • Блог
  • Акции
  • Магазины
  • Оплата и доставка
  • Что с моим заказом?
  • MOYO обмен
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товаров
Сравнения
Желания
Корзина
Сумма

Условия Экстразамены

 

«21»листопада 2013 року

 

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «НРП» (далі Магазин), яке діє від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» (далі - Сервіс-провайдер) на підставі договору доручення № 52-2013 від «15»травня 2013 року, в особі директора Федорака Василя Васильовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та особа, що приєдналась до даного Договору (далі – Клієнт), з іншої сторони, які надалі при спільному згадуванні іменуються як Сторони, а кожен окремо – як Сторона, уклали цей договір про надання послуг заміни обладнання

 

(далі – Договір) про таке:ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. У цьому договорі терміни вживаються у такому значенні:

 

1.1.1.      Сервіс-провайдер: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС», ідентифікаційний код юридичної особи 37415931.

 

1.1.2.      Обладнання: аудіо-, відео- та побутова техніка, яка придбана Клієнтом у торговельній мережі Магазину. Вичерпний перелік Обладнання, з приводу якого може укладатися даний Договір, встановлений у Додатку № 1 до Договору «Перелік обладнання, ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера».

 

1.1.3.      Заміна Обладнання (далі – ЗО): заміна Обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії Виробника. Сервіс-провайдер звільняється від обов’язку здійснити заміну Обладнання за наявності механічних пошкоджень, експлуатації Обладнання з порушенням правил експлуатації або наявності ознак спроб самостійного ремонту та/або ремонту Обладнання третіми особами, згоду на здійснення ремонту якими Сервіс-провайдер не надавав, також, Обладнання не замінюється, в разі, якщо гарантія виробника на нього вже не поширюється за будь-якою з причин. Заміна Обладнання не розповсюджується на витратні матеріали.

 

1.2. За даним Договором Сервіс-провайдер зобов’язується забезпечити Клієнту надання послуг заміни Обладнання Клієнта (далі - Послуги) у порядку та на умовах, передбачених даним Договором.

 

1.3. Послуги надаються Сервіс-провайдером лише після отримання від Клієнта заяви на заміну обладнання. Зразок Заяви на заміну обладнання міститься у Додатку № 2 до даного Договору «Зразок заяви на заміну обладнання».

 

1.4. Даний Договір є договором приєднання відповідно до статті 634 Цивільного кодексу України. Клієнт приєднується до даного Договору в цілому шляхом волевиявлення про яке свідчить оплата ціни послуг, що свідчить про повне та безумовне прийняття Клієнтом усіх умов даного Договору.

 

  1. 2.   ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

 

2.1.       Сервіс-провайдер має право надавати Послуги особисто або шляхом залучення для надання Послуг третіх осіб, при цьому Сервіс-провайдер залишається відповідальним за належне надання Послуг Клієнту за даним Договором.

 

2.2.       Сервіс-провайдер надає Послуги, передбачені умовами цього Договору, на підставі заяви Клієнта на заміну обладнання, якщо дотримані всі умови цього Договору.

 

2.3.       Клієнт складає заяву на заміну обладнання у приміщенні Магазину, де відповідне обладнання було придбане Клієнтом. При цьому Клієнт зобов’язаний надати Магазину такі документи:

 

- чек на оплату Обладнання та надання послуг; - експлуатаційні документи на Обладнання; - гарантійний талон на Обладнання;

-  Обладнання у повній комплектації зі збереженням упаковки;

 

2.4.       У випадку ненадання Клієнтом усіх документів, вказаних у п. 2.3. Договору, Магазин відмовляє Клієнту у складанні заяви на заміну обладнання. Після виконання Клієнтом усіх вимог, вказаних у п. 2.3. Договору, Клієнт може повторно звернутися до Магазину для складання заяви на

 

1

 

заміну обладнання.

 

2.5.       У момент складання Клієнтом заяви на заміну обладнання та передачі Обладнання згідно з п. 2.3. Договору, між Клієнтом та Сервіс-провайдером укладається акт приймання-передачі обладнання на діагностику (Додаток № 3 до даного Договору).

 

2.6.       Після отримання від Клієнта заяви на заміну обладнання та складання акту приймання-передачі обладнання на діагностику, Магазин направляє на електронну адресу Довірителя accounting@ektaservice.com.ua копії наступних документів:

 

- заяви на заміну обладнання; - гарантійного талону на Обладнання;

 

- чеку на оплату Обладнання та послуг; - акту приймання-передачі обладнання на діагностику;

 

та у найкоротші строки, але не пізніше, ніж протягом 3 (трьох) календарних днів, Магазин передає Сервіс-провайдеру:

 

- оригінал заяви на заміну обладнання; - оригінал гарантійного талону на Обладнання;

 

- копію чеку на оплату Обладнання та послуг; - один примірник акту приймання-передачі обладнання на діагностику;

 

- Обладнання у повній комплектації зі збереженням упаковки; - експлуатаційні документи на Обладнання;

 

2.7.       Сервіс-провайдер (працівники Сервіс-провайдера або інші належним чином уповноважені Сервіс-провайдером особи) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання від Магазину заяви Клієнта на заміну обладнання повинен перевірити відповідність Обладнання Додатку № 1 до даного Договору та встановити, що Обладнання підлягає заміні згідно п. 1.1.3. цього Договору.

 

2.8.       Сервіс-провайдер має право оглянути та додатково перевірити Обладнання, щодо якого подано заяву на заміну.

 

2.9.       Після перевірки заяви Клієнта на заміну обладнання, Сервіс-провайдер приймає рішення про заміну Обладнання або про відмову у заміні Обладнання Рішення про заміну обладнання надсилається Клієнту шляхом смс повідомлень, за наявності контактного телефону Клієнта, або у письмовому вигляді на поштову адресу, яка вказана Клієнтом у заяві на заміну обладнання, у строк не пізніше 5 (п»яти) робочіх днів з моменту прийняття рішення Рішення про відмову у заміні

 

обладнання надсилається Клієнту у письмовому вигляді на поштову адресу, яка вказана Клієнтом у заяві на заміну обладнання, у строк не пізніше 10 (десяти) робочіх днів з моменту прийняття рішення Також Клієнт може дізнатися стан своєї заяви на офіційному сайті Сервіс-провайдера. .

 

2.10.   Після прийняття рішення про заміну обладнання, Сервіс-провайдер приступає до надання Послуг з заміни Обладнання.

 

2.11.   Термін надання Сервіс-провайдером Послуг складає 21 (двадцять один) календарний день

 

з    дня прийняття рішення про заміну Обладнання. У випадку, коли надання Послуг у зазначений термін є неможливим через відсутність нового обладнання та\або його аналогів за ціною та функціональними характеристиками, термін надання Послуг може бути продовжений Сервіс-провайдером із обов’язковим повідомленням про це Клієнта. У разі незгоди Клієнта на подовження строку надання Послуг, Клієнт має право відмовитися від отримання Послуг за даним Договором, про що він складає відповідну письмову заяву.

 

2.12.   Сервіс-провайдер повідомляє Клієнта про дату, час та місце отримання нового Обладнання – на заміну старого. Під час передачі нового Обладнання між Клієнтом та Сервіс-провайдером підписується Акт приймання-передачі нового обладнання (Додаток № 4 до Договору). Обов»язковою умовою для отримання нового обладнання є надання Клієнтом паспорта та ідентифікаційного коду для проведення ідентифікації особи.

 

2.13.     Після отримання Клієнтом нового Обладнання, що посвідчується підписом Клієнта на вказаному Акті приймання-передачі нового Обладнання, обов’язки Сервіс-провайдера за даним договором є виконаними у повному обсязі.

 

2.14.   У випадку, коли надання Послуг є неможливим через відсутність нового обладнання та\або його аналогів за ціною та функціональними характеристиками, що унеможливлює надання Сервіс-провайдером Послуг за даним Договором у встановлені строки, Сервіс-провайдер має право

 

2

 

надати Клієнту за його згодою Подарункову картку Магазину у розмірі вартості Обладнання (вартість Обладнання визначається за чеком на його придбання, наданим Клієнтом).

 

Подарункова картка передається від Сервіс-провайдера до Клієнта за відповідним актом приймання-передачі (Додаток № 5 до Договору). Подарункова картка Магазину дає Клієнту право на придбання будь-якого Обладнання у торговельній мережі Магазину згідно номіналу картки. Умови використання Подарункової картки Магазину визначаються Магазином.

 

2.15. Сервіс-провайдер несе відповідальність за належне та своєчасне надання Послуг за даним Договором. Усі претензії та вимоги щодо надання Послуг повинні направлятися Клієнтом на поштову адресу Сервіс-провайдера, вказану у даному Договорі.

 

  1. 3.        ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

 

3.1.  Ціна Послуг Сервіс-провайдера за даним Договором визначається пропорційно до вартості придбаного Клієнтом Обладнання у торговельній мережі Магазину відповідно до Додатку № 1 до цього Договору «Перелік обладнання, ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера».

 

3.2.  Ціна Послуг Сервіс-провайдера сплачується Клієнтом в касах торговельної мережі Магазину при придбанні Обладнання, після волевиявлення Клієнта про приєднання до цього Договору шляхом оплати ним ціни Послуг Сервіс-провайдера у повному обсязі у порядку, встановленому даним Договором.

 

3.3.  Даний Договір набуває чинності та вважається укладеним після оплати Клієнтом ціни Послуг Сервіс-провайдера у повному обсязі у порядку, встановленому даним Договором.

 

3.4.  Оплата Послуг Сервіс-провайдера за даним Договором здійснюється у національній валюті України – гривні.

 

3.5.                 Грошові кошти, сплачені Клієнтом за Послуги Сервіс-провайдера, перераховуються Магазином Сервіс-провайдеру у строки та у порядку, вказаному у Договорі доручення № 52-2013 від «15»травня 2013 року.

 

  1. 4.    ІДЕНТИФІКАЦІЯ ОБЛАДНАННЯУ ТА ДОГОВОРУ

 

4.1. Після приєднанні Клієнта до цього Договору в базі Сервіс-провайдера створюється унікальний індивідуальний номер, за яким у майбутньому ідентифікується обладнання, на яке розповсюджується дія даного Договору.

 

  1. 5.    ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

5.1.       Термін дії Договору починається з моменту його укладення та триває протягом часу, що відповідає вартості оплачених Клієнтом Послуг Сервіс-провайдера відповідно до Додатку № 1 до цього Договору «Перелік обладнання, ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера».

 

5.2.       Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту укладення даного Договору та оплати Послуг Сервіс-провайдера Клієнт може відмовитися від даного Договору в односторонньому порядку. Така одностороння відмова Клієнта від даного Договору можлива виключно у випадку, якщо Послуги фактично не були надані Сервіс-провайдером. У випадку такої односторонньої відмови від цього Договору Клієнт має право на повернення 100% від ціни Послуг Сервіс-провайдера, сплачених за даним Договором.

 

5.3   Після закінчення терміну дії даного Договору Договір вважаться припиненим. У випадку неможливості виконати Договір з вини Клієнта, Сторони керуються положеннями ч. 2 ст. 903 Цивільного Кодексу України. При цьому до неможливості виконання Договору належить, у тому числі, відсутність жодних звернень Клієнта до Сервіс-провайдера протягом строку дії цього Договору.

 

  1. 6.    ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

6.1.   Цей Договір підлягає регулюванню та тлумачиться відповідно до чинного законодавства

України.

 

6.2.  Будь-які спори та розбіжності, що прямо або опосередковано стосуються чи випливають з цього Договору, Сторони можуть вирішувати шляхом переговорів.

 

6.3.   Будь-який спір, що виникає відносно цього Договору та/або у зв’язку з ним, і не може бути

 

3

 

вирішений Сторонами шляхом переговорів, підлягає передачі на розгляд і остаточне вирішення до органів судової влади України у порядку підсудності, встановленої чинним законодавством України.

 

  1. 7.    ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)

 

7.1.    Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо вказане невиконання являється наслідком обставин непереборної сили чи випадку, які перебували поза волею і контролем Сторін (пожежа, стихійне лихо, епідемії, війни, військові операції будь-якого характеру, блокади, страйк тощо) (далі – форс-мажорні обставини).

 

7.2.  Якщо вищевказані обставини тривають більше сорока календарних днів, кожна із Сторін вправі припинити подальше виконання своїх зобов'язань по цьому Договору.

 

7.3.  Сторона, для якої наступили форс-мажорні обставини, зобов'язана письмово протягом 3-х (трьох) робочих днів з моменту настання цих обставин повідомити іншу Сторону про це, вказавши орієнтовний термін (строк) дії і закінчення форс-мажорних обставин, а також вжити заходів для зменшення збитків другої Сторони.

 

7.4.  Належним доказом наявності форс-мажорних обставин являється довідка Торгово-промислової палати України.

 

  1. 8.         ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

 

8.1.  УВАГА! Зобов’язання Сервіс-провайдера за цим Договором не є гарантійними зобов’язаннями виробника чи продавця. Для цілей цього Договору ні Сервіс-провайдер, ні МАГАЗИН не є уповноваженими особами виробника чи продавця, та не виконують гарантійні зобов’язання виробника чи продавця.

 

8.2.       Цей Договір розповсюджує свою дію тільки на територію України.

 

8.3.       Умови Договору визначаються Сервіс-провайдером самостійно у відповідності до вимог чинного законодавства України. Умови Договору можуть бути змінені Сервіс-провайдером. Проте відносно кожного Клієнта діє та редакція Договору, яка була чинною на дату укладання цього Договору і така редакція Договору залишається чинною до спливу строку дії Договору у відповідності до положень розділу 5 цього Договору.

 

8.4.       Клієнт підтверджує, що він до укладення цього Договору ознайомився та згоден з усіма його умовами, та свідомо без будь-якого примусу уклав цей Договір.

 

8.5.       Клієнт надає згоду на здійснення обробки його персональних даних, які надаються Сервіс-провайдеру згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».

 

8.6.       УВАГА! Приєднуючись до цього Договору Клієнт підтверджує, що він усвідомлює, що Послуги будуть надаватись Сервіс-провайдером, Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС», та те, що всю відповідальність за своєчасне та належне надання Послуг несе Сервіс-провайдер. Клієнт зобов’язується направляти всі свої вимоги та претензії щодо надання Послуг виключно Сервіс-провайдеру.

 

  1. 9.   ДОДАТКИ

9.1.   До даного договору додаються наступні додатки, що є його невід’ємними частинами:

 

9.1.1.      Додаток № 1 «Перелік обладнання, ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера»;

9.1.2.      Додаток № 2 «Зразок заяви на заміну обладнання»;

9.1.3.      Додаток № 3 «Зразок Акту приймання-передачі обладнання на діагностику».

9.1.4.      Додаток № 4 «Зразок Акту приймання-передачі нового обладнання».

9.1.6.      Додаток № 5 «Зразок Акту приймання-передачі подарункової картки».

9.1.7.      Додаток № 6 «Зразок Акту приймання-передачі обладнання».

 

 

10. РЕКВІЗИТИ СЕРВІС-ПРОВАЙДЕРА

 

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» Місцезнаходження: 03150 м.Київ вул. Димитрова, буд.5 Ідентифікаційний код юридичної особи 37415931 Платних податку на прибуток на загальних підставах.

 

4

 

 

 

 

 

Додаток № 1 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня 2013 року

 

 

Відповідно до п. 1.1.2., п. 1.3. Договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір) у даному Додатку № 1 встановлюється наступний вичерпний перелік обладнання, з приводу якого може укладатися даний Договір, а також наступні ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера за Договором:

 

Перелік обладнання, ціни та терміни надання послуг Сервіс-провайдера:

 

 

 

Найменування товару

Вартість послуг заміни обладнання від вартості товару, (%)

 

 

Строк дії

Мобільні телефони

10 % (Десять відсотків)

1 рік, але не довше ніж дія

 

 

гарантії виробника

Смартфони та комунікатори

10 % (Десять відсотків)

1 рік, але не довше ніж дія

 

 

гарантії виробника

Планшети та електронні книги

10 % (Десять відсотків)

1 рік, але не довше ніж дія

 

 

гарантії виробника

Ноутбуки та нетбуки

10 % (Десять відсотків)

1 рік, але не довше ніж дія

 

 

гарантії виробника

 

 

 

 

Даний Додаток № 1 є невід’ємною частиною договору заміни обладнання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Додаток № 2 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня 2013 року

 

 

Зразок заяви на заміну обладнання

 

Відповідно до п. 1.2. Договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір) у даному Додатку № 2 встановлено зразок заяви на заміну обладнання:

 

 

 

 

Директору ТОВ «ЕКТА СЕРВІС» Ясь І.О.

 

____________________________

 

(ПІБ,адреса,тел.)

 

 

 

 

ЗАЯВА на заміну обладнання до договору про надання послуг заміни обладнання

 

 

 

Я, _________________________ (далі – Клієнт), що приєднався до договору заміни обладнання та оплатив ціну послуг у розмірі ______ грн., даною заявою прошу ТОВ «ЕКТА-СЕРВІС» (далі – Сервіс-провайдер) замінити належне мені обладнання, яке було придбане мною у торговельній мережі « MOYO» (далі – Магазин) ___________________________.

 

(вказати дату придбання обладнання)

Обладнання, щодо якого подається дана заява на заміну:

 

_____________________________________________________________________________________

 

(опис обладнання: марка, модель, виробник, серійний номер)

_____________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

_____________ (Дата)                                                           ______________ (Підпис)».

 

 

 

 

Даний Додаток № 2 є невід’ємною частиною Договору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Додаток № 3 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня2013 року

 

 

 

 

Відповідно до п. 2.4. Договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір) у даному Додатку № 3 встановлюється наступний зразок акту приймання-передачі обладнання на діагностику:

 

 

«Акт приймання-передачі обладнання на діагностику

м. Київ

____________ 201_ року

 

Сторони договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір):

Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» (далі - Сервіс-провайдер) , в

особі директора Ясь Ірини Олексіївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та _____________

 

___________________ (Прізвище, Ім’я, По-батькові), що приєднався до даного Договору та оплатив ціну послуг у розмірі _______ грн. (далі – Клієнт), з іншої сторони,

 

які надалі при спільному згадуванні іменуються як Сторони, а кожен окремо – як Сторона, керуючись п. 2.5. Договору, підписали цей акт приймання-передачі обладнання на діагностику (далі – Акт) про таке:

 

  1. За даним Актом Клієнт передає, а Сервіс-провайдер приймає Обладнання на діагностику.
  2. Опис Обладнання, яке передається на діагностику:

__________________________________________________________________________________

 

(марка, модель, виробник, серійний номер обладнання)

__________________________________________________________________________________

 

  1. Сервіс-провайдер відповідно до пунктів 2.7. – 2.10. Договору перевіряє відповідність Обладнання Додатку № 1 до Договору та встановлює, чи підлягає Обладнання заміні згідно п. 1.1.3. Договору.

 

  1. Після прийняття рішення про заміну обладнання Сервіс-провайдер надає послуги заміни обладнання протягом терміну, вказаного у п. 2.11. Договору.

 

  1. Даний Акт складений у двох екземплярах рівної юридичної сили – по одному для кожної зі

Сторін.

  1. ПІДПИСИ СТОРІН

 

СЕРВІС-ПРОВАЙДЕР                                                                         КЛІЄНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю                     ________________________________

 

«ЕКТА СЕРВІС»

_____________________________________

 

 

 

 

Даний Додаток № 3 є невід’ємною частиною Договору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

Додаток № 4 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня 2013 року

 

 

Відповідно до п. 2.12. Договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір) у даному Додатку № 4 встановлюється наступний зразок акту приймання-передачі нового обладнання:

 

 

«Акт приймання-передачі нового обладнання

м. Київ

____________ 201_ року

 

Сторони договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір):

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» (далі - Сервіс-провайдер) в

особі директора Ясь Ірини Олексіївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та

 

___________________ (Прізвище, Ім’я, По-батькові), що приєднався до даного Договору та оплатив ціну послуг у розмірі _____ грн. (далі – Клієнт), з іншої сторони,

 

які надалі при спільному згадуванні іменуються як Сторони, а кожен окремо – як Сторона, керуючись п. 2.12. Договору, підписали цей акт приймання-передачі нового обладнання (далі – Акт) про таке:

 

  1. За даним Актом Сервіс-провайдер передає, а Клієнт приймає нове Обладнання. Нове Обладнання передається Клієнту згідно умов Договору з метою заміни Обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії Виробника, та було попередньо передане Клієнтом Сервіс-провайдеру.

 

2. Опис  Обладнання,  яке  вийшло  з  ладу,  та  було  передано  Клієнтом  Сервіс-провайдеру  на

заміну:

__________________________________________________________________________________

 

(марка, модель, виробник, серійний номер обладнання)

_________________________________________________________________________________.

 

3. Опис нового Обладнання, яке Сервіс-провайдер передає, а Клієнт приймає за даним Актом:

 

__________________________________________________________________________________

 

(марка, модель, виробник, серійний номер обладнання)

_________________________________________________________________________________.

 

  1. Після підписання даного Акту до Клієнта переходить право власності на нове Обладнання, що передане на заміну Обладнання, що вийшло з ладу.

 

  1. Після підписання даного Акту до Сервіс-Провайдера переходить право власності на обладнання, що вийшло з ладу.

 

6.Підписанням даного Акту Сторони засвідчують, що Договір виконаний Сторонами у повному обсязі. Жодних претензій одна до одної Сторони не мають.

 

7.Даний Акт складений у двох екземплярах рівної юридичної сили – по одному для кожної зі Сторін.

 

  1. «ПІДПИСИ СТОРІН»

 

Сервіс-провайдер:                                                              Клієнт:

Товариство з обмеженою відповідальністю                    ПІБ_________________________

 

«ЕКТА СЕРВІС»                                                                Адреса______________________

Паспорт (серія та №,ким та коли виданий)

ІПН:______________________________

Директор______________ Ясь І.О.                                    ___________________/____________/

 

Даний Додаток № 4 є невід’ємною частиною Договору

 

 

8

 

Додаток № 5 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня 2013 року

 

 

 

Акт приймання-передачі подарункової картки

 

м. Київ

____________ 2013 року

 

Сторони договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір):

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» (далі - Сервіс-провайдер) в

 

особі директора Ясь Ірини Олексіївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та

 

___________________ (Прізвище, Ім’я, По-батькові), що приєднався до даного Договору та оплатив ціну послуг у розмірі _____ грн. (далі – Клієнт), з іншої сторони,

 

які надалі при спільному згадуванні іменуються як Сторони, а кожен окремо – як Сторона, керуючись п. 2.13. Договору, підписали цей акт приймання-передачі (далі – Акт) про таке:

 

  1. За даним Актом Сервіс-провайдер передає, а Клієнт приймає Подарункову картку магазину « НРП », у якому було придбане Обладнання, у розмірі вартості Обладнання (вартість Обладнання визначається за чеком на його придбання, наданим Клієнтом).

 

  1. Подарункова картка Магазину передається Клієнту за згодою Сторін згідно умов Договору з метою заміни Обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії Виробника, та було попередньо передане Клієнтом Сервіс-провайдеру.

 

3. Ціна Обладнання, яке вийшло з ладу, та було передано Клієнтом Сервіс-провайдеру на заміну,

у  момент придбання цього Обладнання складала: _____________ грн..

 

  1. Номінал Подарункової картки Магазину, що передається за даним Актом, дорівнює ціні Обладнання та складає: ___________ грн..

 

  1. Після підписання даного Акту до Клієнта переходить право власності на Подарункова картку Магазину. Подарункова картка Магазину дає Клієнту право на придбання будь-якого обладнання у торговельній мережі Магазину згідно номіналу картки. Умови використання Подарункової картки визначаються Магазином «___________».

 

  1. Після підписання даного Акту до Сервіс-Провайдера переходить право власності на обладнання, що вийшло з ладу.

 

  1. Підписанням даного Акту Сторони засвідчують, що Договір виконаний Сторонами у повному обсязі. Жодних претензій одна до одної Сторони не мають.

 

8. Даний Акт складений у двох екземплярах рівної юридичної сили – по одному для кожної зі

Сторін.

  1. ПІДПИСИ СТОРІН

 

Сервіс-провайдер:                                                              Клієнт:

 

Товариство з обмеженою відповідальністю                     ПІБ_________________________

«ЕКТА СЕРВІС»                                                                 Адреса______________________

03150 м.Київ вул.Димитрова, буд.5                                  Паспорт_____________________

 

р/р 26004015556201 у Філії «Центральне                         ІПН

РУ» ПАТ «Банк «Фінанси та Кредит»

МФО 300937, код ЄДРПОУ 37415931

 

Директор______________ Ясь І.О.                                    ___________________/____________/

 

Даний Додаток № 5 є невід’ємною частиною Договору.

 

 

 

 

 

 

9

 

Додаток № 6 до договору про надання послуг заміни обладнання № 67-2013 від «15»жовтня 2013 року

 

 

 

 

Відповідно до п. 2.4. Договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір) у даному Додатку № 6 встановлюється наступний зразок акту приймання-передачі обладнання на заміну:

 

«Акт приймання-передачі обладнання

м. Київ                                                                                                                     ____________ 201_ року

 

Сторони договору про надання послуг заміни обладнання (далі – Договір):

 

________________________________ (Прізвище, Ім’я, По-батькові) , що приєднався до даного Договору (далі – Клієнт) , з однієї сторони, та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКТА СЕРВІС» (далі - Сервіс-провайдер) , в особі директора Ясь Ірини Олексіївни, що діє на підставі Статуту , з іншої сторони,

 

які надалі при спільному згадуванні іменуються як Сторони, а кожен окремо – як Сторона, керуючись п. 2.9. Договору, підписали цей акт приймання-передачі обладнання (далі – Акт) про таке:

 

1.За даним Актом Сервіс-провайдер передає, а Клієнт приймає Обладнання, яке було надане ним на діагностику.

 

2. Опис Обладнання, яке передається Клієнту:

__________________________________________________________________________________

 

(марка, модель, виробник, серійний номер обладнання)

__________________________________________________________________________________

 

3. Даний Акт складений у двох екземплярах рівної юридичної сили – по одному для кожної зі Сторін.

 

4.ПІДПИСИ СТОРІН

 

СЕРВІС-ПРОВАЙДЕР                                                                         КЛІЄНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю                     ________________________________

«ЕКТА СЕРВІС»

_____________________________________

 

 

 

 

Даний Додаток № 6 є невід’ємною частиною Договору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10