Характеристики Настільна гра Ravensburger Підземелля (RSV-266555)
Основні характеристики
Тип | Дитячі |
Призначення | Для всієї родини |
Вікова група | Від 6 років |
Жанр гри | Стратегічна |
Кількість гравців | 2-4 |
Інформацію про ігри | 1 |
Тривалість гри | 20-30 хвилин |
Комплектація | 4 ігрових поля, 1" золота лопата" , 10 червоних фігурок кротів, 10 синіх фігурок кротів, 10 зелених фігурок кротів, 10 жовтих фігурок кротів, 4 комплекти фішок 4 різних кольорів, 1 інструкція |
Артикул | RSV-266555 |
Штрихкод | 4005556266555 |
Відгуки та питання про Настільна гра Ravensburger Підземелля (RSV-266555)
- За замовчуванням
- По даті
- За корисністю
- За кількістю відповідей
Опис Настільна гра Ravensburger Підземелля (RSV-266555)
Кому не вистачить нори? На перший погляд, ігрова механіка Підземелля дуже проста: відкривай жетони з кількістю ходів, переміщай фішки кротів і старайся першим дістатися до нори, що веде до золотої лопаті. Але варто вникнути в процес, відчути, скільки стратегічних здібностей потрібно, щоб перемогти, і все - від цієї гри вам вже не відірватися . Можу копати, можу не копати. У кротів немає інших варіантів, крім як копати: на кону золота лопата - хто першим до неї добереться, той і найбільший молодець. Чотири ігрових рівня з круглими норами кладуться один на одного в коробку, поверх жаданого призу. Отвори на них розташовані неоднаково - це вся сіль гри: діставшись до нори на зеленому поверсі і вставши в неї фішкою, після закінчення раунду ви опинитеся на червоному рівні. На якому дірки знаходяться зовсім в інших місцях - потрібно продумувати тактику заново! Поспішайте зайняти місця. Важливий нюанс : на початку гри фішки кротів розставляються на ігровому полі ... на ваш розсуд! По черзі ви і суперники ставите свої фігурки на ті вільні клітини, від яких дістатися до нори буде, на ваш погляд, найпростіше. Понеслися наввипередки. Пересуваннями кротів по полю керують тільки два фактори - везіння і сила вашої думки. Причому, здебільшого, результат гри залежить саме від ваших рішень. Візьміть свої жетони, переверніть, щоб не було видно чисел, перемішайте і починайте ходити. Кожен гравець по черзі розкриває один з жетонів, дивиться, скільки ходів йому дісталося, і вирішує, як ними розпорядитися. А повертати ми не вміємо! Кроти вміють ходити тільки прямо. Тобто пройти на крок вперед, а потім повернути праворуч, до нори, не вийде. Кроти не вміють повертати на кутах. Тобто ви не можете ходити кротом по периметру поля. Доведеться продумувати хитрі комбінації, щоб опинитися там, де потрібно. Один з кротів зобов'язаний походити, коли ви відкрили жетон. Навіть якщо при цьому він пройде повз нори. Або й зовсім її покине. Кроти залишаються на своїх місцях, тільки якщо вам вдалося всіх їх загнати в нори до того, як відкрився новий рівень. Скільки у нас часу на підкоп? Наступна локація відкривається тільки тоді, коли всі дірки на поточній виявляються закриті фішками. Зрозуміло, що нор на всіх не вистачить. Тут все, як у знаменитій грі, в якій комусь завжди не вистачає одного стільця: одні кроти добираються до нір і закопуються все нижче і нижче, інші - йдуть з гри разом з вибувають рівнями.