Технології обігріву
Максимально швидке та безшумне обігрів приміщень досягається за рахунок потужного нагрівального елемента SX-DOUS. Завдяки новій конструкції корпусу трапецієподібної форми його довжина збільшена на 10%. Таке рішення, своєю чергою, дозволило збільшити площу тепловіддачі. Нагрівальний елемент нового покоління має монолітну структуру. Він відливається зі спеціального алюмінієвого сплаву і обробляється за допомогою технології Speed Boost, набуваючи «черепашкової» поверхні, яка забезпечує максимальну площу зіткнення з повітрям, що нагрівається.
Надійність
Ресурс роботи нагрівального елемента SX-DUOS становить не менше 25 років, що є практично безпрецедентним показником для ринку побутового теплового обладнання.
Безперебійну роботу приладу гарантує також вбудована система термозахисту, яка унеможливлює перегрівання, відключаючи конвектор при досягненні максимально допустимої робочої температури.
Висока надійність роботи приладів серії Rapid досягнута не тільки за рахунок застосування передових технологій, але й завдяки використанню високоякісних комплектуючих, що пройшли 100% багатоступінчастий контроль на всіх етапах виробництва в лабораторних та заводських умовах.
Економічність
Висока економічність конвекторів серії Rapid забезпечується застосуванням монолітного нагрівального елемента SX-DUOS та наявністю високоточних термостатів.
ККД конвекторів серії Rapid один із найвищих на ринку електричних обігрівачів – він становить понад 97%. Значна економія електроенергії досягається завдяки використання сучасних термостатів HFT E/M, які підтримують задану користувачем температуру в приміщенні з точністю до 0,1° C, допомагаючи уникати її сильних перепадів.
Гарантована безпека
Клас захисту приладу IP24 означає, що дрібні предмети та бризки води не потраплять всередину корпусу, а прилад можна встановлювати в приміщеннях з підвищеним рівнем вологості.
Нові технології роблять прилади абсолютно безпечними навіть для найменших користувачів. Поліпшена технологія конвективного потоку нагрітого повітря дозволила знизити температуру корпусу: на лицьовій поверхні вона становить 50°С.