Комунікаційний серверAlcatel-Lucent OmniPCX Enterprise(CS) – це масштабована телефонна станція (УПАТС) з розширеним набором додаткових послуг.Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise телефонні апарати і програмні телефони виробництва як Alcatel-Lucent, так і сторонніх виробників.
- Програми передачі, що працюють спільно зAlcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, забезпечують доступ до всіх сервісів з будь-якого місця і з будь-якого пристрою (мобільних телефонів, цифрових і аналогових телефонів, веб- браузерів, планшетів, ноутбуків і т.п.).
- Програмний веб-телефон покращує якість спілкування в реальному часі, забезпечує доступ до корпоративного телефонного довідника, системі відправки повідомлень, додаткам/ERP розробників і т.п.
- Уніфіковані додатки для відправки повідомлень і персональний автоматичний асистент забезпечують простий доступ до повідомлень в будь-якому місці і в будь-який час. Функції маршрутизації та керування політикою викликів доступні з будь-якого пристрою.
- Підтримка віртуалізації серверів з різними операційними системами забезпечує роботу телефонної станції, системи керування і серверів додатків на єдиній апаратній платформі.
- Комунікаційний серверAlcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, встановлений на стандартному обладнанні, підтримує до 100 000 користувачів в єдиній мережі і забезпечує високу продуктивність і надійність рішення в цілому.
- Відкрита, гнучка система з незалежної інфраструктурою, що підтримує інтеграцію всіх існуючих ІТ-ресурсів і гарантує розвиток системи в міру потреби.
- Рішення пропонує розширені послуги, що дозволяють забезпечувати зв'язок в філіях підприємств, а також роботу віддалених співробітників.
Переваги
- Простота застосування: просте керування, розгортання і обслуговування.
- Низька вартість володіння: (TCO) завдяки швидкому розгортанню системи і простому технічному обслуговуванню, незначним витратам на інтеграцію нових додатків, скорочення витрат на телефонний зв'язок за рахунок застосування VoIP
- Підвищення продуктивності: широкий набір послуг підвищує продуктивність роботи співробітників і покращує взаємодію з замовниками.
- Захист інвестицій в ІТ: розширені функції доступні як великим, так і середнім компаніям без залучення додаткового висококваліфікованого технічного персоналу і ресурсів.
- Готовність до вирішення майбутніх завдань: забезпечує поступових перехід до нових мультимедійних комунікацій незалежно від существующeй мережі ІІТ- інфраструктури